Kotiniemen mökki

Kotiniemen mökin vuokraus

Mökkikausi 19.6. - 27.8.2020

Yleisesti vallitsevasta koronavirus tilasta johtuen kesän 2020 aikana mökin yksittäinen vuokra-aika on 2 viikkoa. Pidennetty vuokra-aika johtuu mm. siitä että mökit otsonoidaan jokaisen käyttökerran jälkeen. Huomioituna myös että kotiniemeen ei saa tulla tänä kesänä muita kuin mökin varannut ja hänen perheenjäsenensä. Myös kotiniemessä on noudatettava THL antamia ohjeita koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi.

Mökin vuokra on 100€ / 2 viikkoa. Vuokra-aika on Perjantaista kello 17.00 seuraavaan Torstaihin kello 15.00 asti. Vuokraajalle tulee olla myös vuoden 2020 aluekortti, jonka saa JHL:n toimistolta osoitteesta Aleksanterinkatu 26 A, 4 kerros, Lahti. Muistathan ottaa jäsenkorttisi mukaan noutaessasi aluekorttia!

Huomioithan ettei mökkiin saa viedä kotieläimiä!

Mökkivaraukset tehdään JHL toimistolle Anne Katajisto, 050-369 9920. Huom. Jäsennumero tulee ilmoittaa varausta tehdessä.

Kotiniemen yleiset saunavuorot jatkuvat 15.6 alkaen Maanantaisin ja Torstaisin kello 17.00-21.00. Myös tilaussaunaa voi jäsenet vuokrata kesän aikana hintaan 10€ / tunti. Saunojen käyttäjillä tulee myös olla aluekortti!